12 Mart 2012 Pazartesi

YANLIŞ ALARM

tabii ki fotoğraftaki saat o ana ait değil.....
     Sabah her zamanki gibi saatin alarmı 07.20 de çaldı.Tanrım hiç bu kadar zor uyanmamıştım.Üzerimde korkunç bir ağırlık...Tüm hazırlıklarımı yapıp, duştu-diş fırçalamaydı derken, giyinip, fırında ekmek yapmak üzere mutfağa yol aldım.Tüm malzemeleri alelaceleyle çıkardım, bir yandan da kızımı uyandırmaya çalıştım.Odadaki duvar saatine gözüm ilişti; saat sabahın 04.15 ini gösteriyordu, pili durmuş olmalı yine..diye hayıflandım.Tekrar mutfağa gittiğimde fırının saatine dikkat kesildim, o da 04.15 i gösteriyordu.Zınnnnk..! diye başımı eşimin telefonundaki saate çevirdim: 04.15...hala tatmin olmadım, televizyonu açıp, saate baktım..E artık bir yanlışlık olamazdı...Cep telefonumun hafıza kartını çıkarmıştım önceki akşam, tüm tarih ve saat hafızası değişmiş..Ve ben bunu sabaha karşı, ''Amelie..'' filminden bir sahnenin benzerini yaşayarak öğrendim.Filmde Amelie, zorba manavın saat alarmıyla oynayarak onun sabaha karşı işe gitmesine sebep olmuştu....İyi de benim, kendimle ne zorum vardı..???..Şuna eminim artık; benim teknolojiyle aram hiç iyi olmadı ve olmayacak...Tekrar pijamalar, uyku ve son kısa bir rüya daha.... ZzZZzzzzzz........

Hiç yorum yok: